Facebook xP

Godmorron alla bloggläsare!:)Just nu är jag med isabelle min bästa VÄN/Syrra <3
Och hon håller på med mina strumpor och dom är lurviga och hon
sa så här:Hallå den andra strumpan är tjockare en vad den andra HAHA:D
och på facebook så kan man typ rådfråga :I och då rådfrågade jag om det här:Den 1:a som gillar detta ska jag fisa på i facet hahah och isabelle gillade så att så fort jag får en fis på G så ska jag skynda mig till isabelle och fisa hon i facet hahahah men ja och idag så är vi hos mamma och hon jobbar ju natt och det har hon gjort inatt och isabelle och jag vill till min pappa ;P Och vi ska kanske fixa mammas ''GAMLA'' cykel och mixtra med den  så att jag kan använda den xP!!!
hon tycker om mig duduaudududduadadu. Hon sjungde det fasst Hon sjungde så här:Jag tycker om dig dudaduauduaduadu...Haha jag tyckte att det var roligt.
Men nu har jag inte så mkt mer att skriva xP hej då pöss hej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback