Helg!!! och skola!!!:)

Halloy!nu är det söndag och jag har glömt bort att skriva.
men jag ska skriva om vad jag har gjort och såå jao så här är det!!!
Ifredags var det sista skoldagen innan helgen :P och jag och min bror sebban var hos pappa eftersom det var våran vecka att vara där!!!
Och sen så ringde det i pappas telefon och han hade ett jobb uppe i kirrruuunnna och jaa det var typ kris med mekning jag vet inte riktigt men jaja.
Och då så skulle ju pappa fara  till kurruna!!!på fredagen och det var på torsdagen dom ringde kom jag på ...
Men han sa attthan inte ville att vi skulle vara hemma själva eftersom vi kunde inte vara hos mamma för att hon jobbar ju natt ;P... Och då så sov vi hos mattis och jaana:)
Så att när pappa hade skjutsat sebban och mig tilll skolan så bkwmlcköwjco,.ze jaa gjorde man ju det man gjorde i skolan...
Men efter skolan så gick jag till ungdomsgården och jaa busade hade kul kollade på lite film va med kompisar spelade instrument spelade musik spelade pingis och ja typ det och sen sov <3Isabelle<3 hos mig min alra bästa vän (SYSTER)<3 <3 <3
och sen så somnade inte vi förns 12 kanske hah ganska tidigt jag vet xP
Men sen så var det dag igen och då gjorde vi inte så mkt vi ritade och lekte kurragumma med casper och jao typ bara det xP
Och sen så var det natt igen och jag var uppe till typ två på natten och det var as kul men jag kan inte berätta det för att jag orkar inte berättaxP...POch för några timmar sen så åkte jag hem ifrån mattis jaana casper och novalie och nu sitter jag hos mamma vid datan och bloggar xP men jag ska typ gå och lägga mig nu eftersom det är skola imorrron vilket är skit tråkigt men HEJ då puss hej <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback