:D

Hejsan!idag har jag varit på skolan och igår när jag var på väg till skolan så såg jag en.........<3RÄV<3........
Men jaja idag har jag varit på skolan och har haft prov i no och i engelska och sen på slutet av dan kollade vi på film tills vi slutade (y) <3 :D
Och ikväll är det desperate housewives <3 love it:)& på torsdag är det prao och jag ska praoa på caspers dagis :) <3
Och på söndag ska jag fara till stockholm med isabelle <3 :D längtar så jä*la mkt att jag måste skriva om det hela tiden förlåt men jag har typ aldrig något att skriva om hehe:).
Jag och hilda har samma spel på mobilen det heter: Yoo ninja,Och det är så jä*la kuuuul <3!!!
Jag är med jonna<3 nu och vi har varit på brödbiten och fikat(stavning)Gott gott.:D
Men jag måste dra nu hej då pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback