Här kommer den pinsamma historien:D

Jag var med Johanna tror jag,Och vi skulle gå hem till mig från ungdomsgården!
Och när vi hade kommit ungefär till kullsta-skolan då är det en väg man svänger in på och där står husen på rad!
Och i ett vitt hus så var det en lapp på dörren och då sa jag så här till Johanna:Vet du vad det står på den där lappen?Johanna:Nee!...Då sa jag det står:Hälsa inte på hunden när ni kommer!/Anonym.
Sen så knackade Johanna på min axel och peckade lite så dära med huvudet och då kollade jag!!!!HON SATT OCH RÄNSADE OGRÄS!!!!!hahahahahhahah johanna bet på sin jacka för att inte börja skratta och det gjorde jag oxå hahahahhahaha vi såg hur hon flinade till lite hahahahahhahahahahahaha Efter en bit så garvade vi ihjäl oss hahahah det var en av mina pinsammaste historier:)


Kommentarer
Johanna säger:

:D! :D!

2011-10-25 | 17:02:53
Bloggadress: http://joispois.blogg.se/
sandra säger:

Visst var det kul?:D

2011-10-29 | 15:53:29
Jois säger:

Jaha du!! :D

2011-11-08 | 16:53:21
Bloggadress: http://joispois.blogg.se/
sandra säger:

Hahha gamla goda tider de:D

2011-11-08 | 16:55:38
sandra säger:

Gamla goda tider de:D

2011-11-08 | 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback