Stockholm nästa!

Hejsan!om två veckor ska jag till s-holm,jag längtar så mkt för att jag ska åka med min bästis isabelle <3.
Och vi ska gå på museum med min kusin och så ska vi mysa hela kvällarna och kolla på film tror jag! <3 :).
jaja...Nattorgigenteringen(stavning)var jätte kul iaf,Alla försökte att skrämmas men jag vart inte särskilt rädd.
Det var lite kallt men som tur var så skulle man gå och då vart man ju varm:)!
Idag har jag varit på skolan:/ & har inte gjort så mkt joo haft lektioner men vem vill ha det igentligen?
Vi har ett prov i (So) denna vecka och två nästa vecka på samma dag oxå :O(Engelska och no)JAG HATAR NO!!!
Men jag måste plugga till dom jä*la proven nu hej då <3 :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback