Tror jag gör allting när jag sover;)

Hejsan! Har varit hos Tommy och Momma idag och ätit tårta för att igår så fyllde Tommy år!:)
Hahahaha mamma berättade för mig att jag hade somnat i soffan inatt och att jag satte mig upp och frågade vart mamma är vart är mamma , mamma vart är du och mamma sa: Jag är här jag är här , hallå jag är här.
HAHA NU KOMMER DET BÄSTA (Tycker jag iaf)!!!
Undulater brukar ju sitta och vicka med huvudet upp och ner upp och ner upp och ner ,,,, typ när vi nickar och säger jaa?!?!?
Jag hade lagt mig på mage och gjort så HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA HÖLL PÅ ATT DÖ AV SKRATT NÄR HON BERÄTTADE DET HAHAHA FYFAAN ASSÅ!!!!!!!!!!!!HAHAHAHHAHA!:D
Hahahaah apa oxå!
NU ÄR DET BARA 9 DAGAR TILLS JAG FYLLER ÅR!!!!!!!!!!:D<3
Men nu så ska jag göra nåt tjabba!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback