Andra skoldagen AJJJJJJ

Hejhej! Kom hem för en halvtimme sen och har varit en sån otroligt tråkig dag förutom det som har varit roligt förstås!:)
Började med att jag klev upp gick till skolan och hade en massa tråkiga lektioner fram till lunch sen efter lunch då så skulle vi gå upp till hammarvallen..
Och där så skulle vi hålla på med en massa sport och tråk, från klockan tolv till tyyyyp tre:/
Hatar sport muhiii hahahahah och sen när man fick gå hem så gick jag med hanna och johanna en bit jag cyklade och dom åkte vissa ggr, då så kom det en bil så jag åkte in mot kanten (Johanna satt på då) haha sen när den hade farit förbi så höll vi på att fara ner i slänten och jag vinglade jätte mycket så då ramlade vi och jag slog i knät det gjorde asa ont så nu ligger jag här i sängen i mitt mysiga usa täcke och latar mig haha så skööööönt att få slappa waaaaaaaaaaaaah
Men nu ska jag snart äta tyvärr men det ska bli gött med mat ses sen TJOOO!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback