1 Advent, 2 December

Ohoj läsisar! Har precis kommit hem från att ha varit 3 timmar på julskyltning här i hammarn, kan typ inte skriva för att mina händer är så kalla, mina fötter, kinder hakor mm.. Det var inte så mycket att titta på, det mest intressanta var fyrvärkerierna och godisregnet HA!:D Fick hyffsat mycket godis, gotteligott! Såg verkligen fram emot fyrverkerierna för att jag skulle ta kort på dom men då har jag såklart ingen j*vla batteri i min telefonj*vel :@!!!!!!!! FAAAAAAAN men jag tog på lite annat, eller mest på typ granen haha! Ska ta mig en varmskön dusch nu eftersom mitt hår stinker bajsrök från fyrverkerierna, blääää... Lägger antagligen ut bilder imorron hej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback