1December

Godmornin! Igår åkte jag in till stan till pappa, Kicki och Wilma,, och när jag åkte bussen så var vi nästan framme,satt upp med foten i knät och sen råkade jag klicka på stoppknappen..
Ingen visste vem det var som tur va haha fyfan!
Och nu ligger jag i sängen och har precis kollat klart på mysteriet på greveholm, kollade på mobilen såg alla på instagram som hade kollat och jag var lite sen HEHEHEHEHE.
Idag ska vi shoppa tror jag.
TÄNK att det är 1:a December helt sjukt vad tiden går fort alltså!
23 dagar kvar tills jul!!!!!!!:D
Och imorron är det julskyltning i hammarn och i stan, ska gå en liten stund på stan då och kolla eftersom det börjar tre tror jag och då är det bara få till bussen sen och åka till hammarn och gå en stund där också!
Vi har alltid fyrverkeri klockan 6 då as fint i love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback