:D!

Hejsan! Idag har jag varit på skolan och sen har jag följt med johanna hem!!!!:D
Och vi har haft as roligt vi har skrattat som bara tusan nästan som att jag inte kunde andas HAHAHAHAHAH<3:D
Vi har tolkat en massa och jag har släpats lite och johanna och jag har ramlat av 1000000000000000 gånger och fått en massa snö på oss HAHAH:D
Sen så skulle jag hem men det ville jag inte:'(
Och nu så driker jag varmchoklad med grädde:D<3
Njami Njami<3
Sen lyckades jag bränna sladden på spisen när jag visspade grädden -,- ...
Hihi!
Woppsie:F
HEJRRÅ

Kommentarer
Anonym säger:

Du kan du :)

2012-02-22 | 22:54:17
Johanna säger:

HAHAHHAHA!!! :D<3

2012-02-23 | 18:55:47
Bloggadress: http://joispois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback