Dryyyg daaag!

Hello! Har varit på skolan idag och har haft No, Matte och Gympa!
Hatar dom lektionerna och jag är inte bra på dom häller!
Efter skolan så var jag på måndagsorkestern och det var as drygt, jag tycker inte häller att det är kul och jag vet inte vrf jag fortfarande är med där?
Men jag ska gå där tills vi har gjort klart allting, jag vet vilken musikal det blir oxå hehehe:)
Öhhm ...JAG VILL HA EN IPAD 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG HOPPAS VÄRKLIGEN JAG FÅR EN!!! OCH JAG VILL HA ETT PAR AS SNYGGA HÖRLURAR + EN ROSA SNYGG KAMERA  ELLER EN NIKON D3100!!!!!!!!!
Längtar så jäfla mkt tills jag fyller år att jag inte ens kan beskriva det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och det är.......84 dagar kvar!
Ganska så långt:/
Men jag ska gå nu tjarrå<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback