Freeeedddaaaaggg!

Tjosan tjajsan! Idag är det världens bästa dag fredag!!!
Skolan är slut och det blir en början på en skön helg:)♥
Det ska bli skönt med lite sovmorgon, men jag kommer väl inte få det eftersom jag vaknar klockan nio på helgerna;(..
Men iaf så ska jag på ug ikväll som varenda fredag(nästan)=)
JAG LÄNGTAR SÅ MKT TILLS JAG FYLLER ÅR!!!! jag vill öppna presenter och äta min favorit tårta och se vad som kommer hända.
För att det är första gången som vi inte firar min födelsedag i gevåg:'( jag ville inte flytta det var ju mitt barndomshem, det var det bästa huset som fanns, och våra grannar saknar jag som bara tusan<3:'(!
Vi brukade alltid fira majbrasan på min födelsedag eftersom jag fyller år på sista april, och då brukade jag få en varm skön majbrasa!:) men nu blir det inge mer av det!:@ JAG BLIR SÅ ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och på sommaren när det var varmt så brukade vi göra vattenkrig och gå ner till älven iblan( men att gå ner i älven hände inte så offta)!
Jag saknar dom kännslorna<3
Men nu så ska jag kolla lite på facebook och kolla en sak på google byby♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback