Messmör<3

Hellu! Lyssnar på musik och har nyss ätit en franska med messmör på!:)<3
Så att nu luktar min andedräkt messmör:/
NOICE!(Gamla)
ANTON OCH AFFE!
PISTVAKT!
Så jääääääääääääääääääääääääääääääääävla braaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333
Öhh imorn så ska isabelle sova hos mig för att vi ska åka till stan på fredag klockan:TIDIGT!
Och vi ska äta hos min famo imorn oxå:D♥
Och imorn på skolan har vi ungefär bara roliga ämnen syslöjd, HK!, läs bla bla bla och en massa annat skiiiit det är bara tre saker som är roligt och det är .......................↑........↑.....↑..............................................................
Men nu så ska jag dra mig baklänges AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Tjarrå♥

Kommentarer
H A N N A ♥ säger:

Syslöjd är inge kul nu när den där vikarien är där! o:

2012-02-08 | 22:02:49
Bloggadress: http://hannazwonderland.blogg.se/
Ssanddriis säger:

Neeee! Och hon hjälper typ ingen häller!!!

2012-02-12 | 13:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback