Halloj!:)

Hejsan hoppsan! idag är jag lite mera normalare typ HAHAHAHAH!:D närå men ja jag är lite normal iaf...
Är på skolan och det är äntligen FREDAG!!!!!!!!
Och isabelle kanske ska sova hos mig om hon får och då kanske vi ska gå på ungdomsgården ikväll om vi vill heheh!
Och jag kanske ska sova hos hon imorron vi vet inte riktigt än:)<3
Men iaf så sitter jag i datasalen och gör inte så mkt har precis skrivit ut en historia igen...
Och vi skulle skriva om nån jäcla drakresa-.-'
Men nu så kommer inte jag på något mer att skriva..JO
Föresten vi ska äta mat snart och sen efter maten ''TYP'' så ska vi gå och kolla på enån j*vla teater...
Och sen så vet jag inte om vi sak sluta jag tror att vi ska ha en lektion efter det men vem vill veta bvad vi gör i skolan !?! heheh okej jagt kan pröva att komma ihåg något som kan vara roligare men njajajajajjjajajahjajajj
Asså jag har så hiiiiimla tråkigt just nu och jag vill inte gå ner till svenskan för att där blir det bara ännu drygare fast jag är ju oxå ganska så dryg men inte lika mkt som svenskan är ...
Hahha jag vill fortsätta skriva för att det här tangentbordet är så himla kuuul!
Okej nu har jag skrivit ganska så mkt så nu ska jag nog inte skriva något mer men puss puss <3:) tjarrå skriver antagligen mer när jag kommer hem hejrrå<3

Kommentarer
Sanna säger:

Hejsan (:

he

Är Isabell din bästis? :D

va den där teatern bra?



HEJDÅ :D

2012-01-27 | 16:37:36
Isabelle!!! säger:

HAHAHAHAHHAHA....

nädå men asså teater? det va ju typ en musiik grenkaa :D

2012-01-27 | 16:39:00
Bloggadress: http://www.IsabelleElisabethAndersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback