Katter!

Jag tänker skriva 10 saker om katter och mig haah!:)<3

1. Katter är possetiva (posetiva?) tycker jag ibland ahah!

2.Katter är GRYMT SÖTA!!!!<333

3.Jag älskar värkligen katter så att det inte går att beskriva det:D<3<33<3<3<3<3

4.Katter är jävligt busiga när dom är kattungar men även när dom är gammal oxå ni ska bara veta min gammla katt stina oj oj oj<333.

5.Katter tycker om att gosas (om dom inte är på bushumör):)<3

6. Katters bajs luktar inte bra!:/

7.Vissa katter tycker om att fisa och vissa inte:)<3(Det ska ni vara glad för!)

8.Haha vissa katter älskar vatten och det gjorde inte mina!!!<3

9.Vissa katter älskar att sova som dom kanske gör hela dagarna istället för att leka som dom andra katterna gör!:)<3

10.Om du vill ha katt SKAFFA EN!:D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback