MORNIN

Mornin, Ligger i sängen och tänker på min super konstiga dröm inatt :o Kommentera i detta inlägg om ni vill veta den.;) Det blir i ett videoinlägg isånafall. Ja idag börjar utmaningen om mina utropstecken......... Ahahh världens tråkigaste utmaning men den kom upp i mitt huvud bara. Jag kommer säkert ge mig efter en dag men men.. Ja idag ska jag väl skypa lite innan jag åker till Lovisaa.:) Igår skypade jag som aldrig förr, haha herregud jag pratade med Jonna och Carro i flera timmar..:) Men det var kul hade ju ändå ingenting bättre för mig.. Men jag ska väl ta och kliva upp nu (sätta på mig zippi) bay bay:) SANDRAHJÄRTARU.S.A<3


Kommentarer
kristina [: säger:

dhzdhxfghxg!! Gör ett video inlägg nuu :) :PPP

Svar: Oj har inte sett kommentaren, ska göra ett inom en snar framtid!:)
sandra

2012-08-15 | 13:43:32
Bloggadress: http://kriikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback