Svar på tal

svaren på frågestunden! :)
 
Alva:
Favoritdjur? svar: Katt,Hund och undulat:)
Favorit klädersplagg? svar: Oj ingen aning haha
Färg? svar: Rosa, Knallgrön, lila, röd tror jag;)
Visst var det roligt att panta ändå;)  svar: HAHAHA jaa!:)
Hur gammal vill du vara när du får barn?om du vill ha barn alltså. svar: 25 kanske haha  nej jag vet inte
 
 
Jonnaponna:
1.När ska vi vara med varandra?:) svar: När vi kan!:)
2.vems blogg tycker du mest om? svar:Min hähä;)
3.hur många gånger i år har du sagt snygging till en kille?:) svar: ingen;)
4.längtar du till skolan? svar: njae lite.
5.tycker du det ska bli kult med nya på skolan? svar: Nej det kommer bli för mycket folk haha!
6.vem är bäst mamma/pappa? svar:båda två!:)
7.justin bieber vs one direction? svar: justin bieber..
8.storlek på kläder? svar: Det beror på vad det är på linnen har jag XL på jeans har jag super skinny
9.skostorlek? svar: 39
10.hur kan du vara så fin lillmage?:) svar:Tack du oxå!:),,, mammi och pappi såklart!;)
 
 
Felicia Haraldsson:
Varför är du så fin? svar: Tack det är du oxå!mamma och pappa hähä;)
gillar du kaniner? svar: ja
vad drack du senast? svar: vatten tror jag:)
Gillar du att fota? svar: JAG ÄLSKAR ATT FOTA! men jag har ingen kamera...
Senaste du åt? svar: lasange
senaste som smsade dig? Jonna!:)
Senaste som ringde dig? svar: Mamma tror jag
saknar dig... svar: saknar dig med!
 
 
Carro:
1.Varför är du så jävla söt? svar: Tack du med!:) mamma och pappa hihi:)
2.favoritplagg? svar: ingen aning haha!:)
3.favorit skal till din iphone 4? svar: mitt gröna skal
4.hur lång är du? svar: ja typ 163 cm tro jag
5.röker du? svar;: FAAN HELLER!
6.Favorit dricka? svar:Portell
7.favorit mat? svar: MAKARONPUDDING NOM NOM NOM<3333333
8.vad är det värsta buset du gjort? svar: Hähä kommer inte ihåg det är så många att välja imellan hähä;)
9.när var du senast i ett förhållande? svar: Öhh typ ett eller två år sedan;)
10.närr vill du gifta dig? svar: Vet inte när jag blir stor
 
Anonym:
1: Vem är din första andra och tredje bästa kompis? svar: Jag har bara en bästa vän och det är Isabelle, men jag har flera bra vänner!:)
 
 
Carolina:
Hej sandris vad tycker du om sommaren hitils????
ps jag tycker det har varit för rängnit     svar: jag tycker att det har varit sådär''/
 
 
Maija:
Hur mycket kostade din ziperall? svar: 400kr
 
 
Julia:
Vem är din bästa kompis? svar: isabelle:)
Vad är det roligaste ni har gjort?:) svar: Oj haha, öhh jadu  allting hihi!:)
 

Kommentarer
Maija säger:

XL PÅ LINNEN? du ser ju ut att vara liten (på storleken)inte kortheten! o:

Svar: skrev fel det är xs :)
sandra

2012-08-14 | 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback