Heej!

Hejsan! Jag vet jag vet jag har inte skrivit dom senaste dagarna för att jag har inte orkat!
Idag har jag varit på skolan och har haft matteprov hela förmiddan sen mat sen kollade vi på ARN på eftermiddan sen så slutade vi, vi har haft raster oxå men jag vet inte vart dom ska sitta hehe!:)
På fredag så ska vi på fiskedag i håsjö man får oxå flyga helikoppter!:D om man betalar 40 kr typ:P
Och IDAG ÄR DET DESPERATE HOUSWIVES!!!!!!!!!!!!:D <333333333333333
Och sen nästa vecka så ska vi som spelar i måndagsorkestern vara lediga en hel vecka sen efter den veckan så har vi lov!:D Så vi är lediga 2 veckor ifrån skolan fan vad nice va?:D<3
Aja men jag ska ta och göra nåt vättigt nuja Tjarrå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback