Marängcupcakes!!!!:D<333

Tjenis Penis! Jag pkte inte in till stan i helgen för att.................det tänker jag inte säga då får ni fråga mig live eller på sms ist!
Men iaf så har jag sovit hos johanna från fredag till lördag och vi har haft jätte kul!!!!:D<3
Och jag har sovit hos momma från lördag till söndag!:)<3
Och nu är jag hemma i MITT HEM!:D<33
Och nu ska jag baka marängcupcakes jag lägger ut en bild på hur dom ser ut om nu inte kameran ska dö eller nått...
Men jaa det var väl det förutom att jag har köpt min kusins iphone 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:<33333333JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET TILLS DEN KOMMER TILL MIN HAND ÅHH VAD JAG KOMMER ANVÄNDA DEN MYCKET JÄVLAR OXÅ!!!<33333
OCH EN MASSA SKAL KOMMER JAG KÖPA JAG SKA NOG KÖPA 100000000000000000000000000000000000SKAL!!!!!JAG HAR REDAN KÖPT ETT SKAL OCH DET ÄR ETT SVART KASETTBAND SOM TYP ALLA HAR!
MEN JAG VILLE ÄNDÅ HA ETT!:D<333
MEN NU SKA JAG GÅ HAJDAJ<3

Kommentarer
hajsbajs! ;) säger:

AAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! GUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDD VAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDD ROLIIIIIIIIIGT!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA HIHI HIHI!!!! SKAAAAAAAL CUPCAKESS JIPPEY AAAAAAA...... tona nert lite va?? puss puss!

2012-05-13 | 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback