Rubrik!

Hejsan! Jag har varit borta i helgen för att mamma var i stovkholm på dirty dancing och då var jag hos mia(min faster):D<3
Och den här helgen så ska jag till pappa och vara där!:)<3
Sen helgen efter det så ska kanske felicia komma till mig!!!!!:D<3333333333:D :D :DJAG LÄNGTAR FELICIA!!!
<33
Och sen på dagarna så har jag ju normala tråkiga skolan...
HAHAHHAHAHAHA idag på gympan så skulle vi gå upp till kullsta och spela fotboll och jag suger på fotboll plus att jag hatar det as mkt!!
Men iallafalll...det var as gäggigt(stavning) och jag skulle springa till fake fotbollsplanen med låtsas gräs´...
...OCH JAG RAMLADE I LERAN JAG VAR BARA NÅGRA METER IFRÅN ATT VARA FRAMME PÅ FOTBOLLSPLANEN MEN DÅ RAMLAR JAG PRECIS BREVID EN VATTENPÖL SOM ÄR BRUN OCH JAG VAR HELT LERIG!!!!!!
FML!Men men sånt är ju livet eller hur?:)
Jaaa det här vart ett bra långt inlägg så jag tror nog att jag slutar skriver nu.
Hej dåå!<3

Kommentarer
Anonym säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA /hilda

2012-05-07 | 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback