geABGEJM

Halloy! Jag vill bli frisk NUNUNUNUNUUUUU!!!
Jag hatar verkligen att vara förkyld, man vill bara ligga och sova hela dagarna men inte jag, jag vill hitta på saker, men då kommer jag ju aldrig att bli frisk!:/
Hoppas att jag kan gå till skolan imorron, men tror inte att jag kommer göra det för att nu har jag fått hosta också!..
Så jag sitter mest framför datan, och kollar på film eller spelar på allting som finns att spela på hehe1
Dricker te och käkar bafucin miiiiint! MMMMMM GOTTIGOTTI!
Hehehheeheehhihihihiiihhihahahahahahhohoohohohohohohoho jag har tråkigt chlaalalallalalalallalalalallalalalalalalalala!!
Min dag skulle bli mycket bättre om jag bara hittar vad den där låten heter alltså, det är inte river flows in you..
I första filmen kommer låten när Bella och Edward sitter i dom jätte höga träden och lite då och då men i breaking dawn part 1 vet jag inte heheheheh!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback