HejHå!

Hola!! Idag har jag varit på skolisch och i helgen har jag varit inne i stan med pappa, Kicki och Wilma + djuren!:D
GossiGossi.
Har bakat pepparkakor, badat, sovit, ätit mat, frukost lyssnat på lite murik och latat oss!
Och nu är det måndaaaag,, alltså jag hatar verkligen skolan den sugeeeeeeeeer!!!!!!!!!
Har tänkt på att TYP alla bloggar kör med 5 sanningar om mig,och alla såna där hahaoch nu ska jag också göra det sörru!
 
 
 
5 SANNINGAR OM MIG!!:D
 
1. Jag älskar katter, Twilight och U.S.A (mm)!!
2. Det går inte att leva utan musik!
3. Jag spillde nyss ut vatten..
4. Jag älskar att spela piano och började spela det i år, och har aldrig läst noterna Yääää!
5. Jag älskar Taylor Lautner han är ruggigt snygg!! <3
 
SÅ JÄVLA SNYGG TROR JAG DRUNKNAR I MITT EGNA DRÄGGEL!!!
 
Ser ut som att han har hugg tänder här haha!<3
HAHAHAHHA Fast inte här då men det var länge seeeen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback