S

Tjena! Sitter och dricker milkshake i soffan, gick inte till skolan idag är fortfarande förkyld och jag tänker inte göra det värre när jag börjar bli bättre genom att gå till skolan där alla skriker och håller på.
Så jag stannade hemma idag också!:)
Kommer helt klart gå på skolan nästa vecka för då är jag nog frisk!.. Hoppas jag!...
Alltså blåvärsmilkshake är fan världens godaste milkshake!!!! Pröva NUUU!!
Vet inte om jag KANSKEEE ska sova hos en kompis i helgen för att mamma ska jobba hela korta helgen!
Chalala..
Det är inte så att jag inte vill gå till skolan för det vill jag även fast jag typ hatar den ibland men inte alltid, jag vill träffa mina vänner!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback