Från jultidningarnaaaaa

HojHoj! Inatt vaknade jag klockan tre hade ont i magen, gick på toa(hehe) la mig i sängen fick spykänslor och höll på att spy(gjorde det aldrig son tur var HATAR VEKLIGEN ATT SPY FYFAN!) sen kunde jag inte sova för jag hade så ont i magen så låg och vred mig och tillslut kollade jag på filmen "LOL" för tredje gången sen när den var slut vid sex så stängde jag tydligen av alla mina alarm för att jag visste att jag skulle vara vaken sen så somnade jag för att jag mådde bättre sen kom mamma hem vid ungefär halv åtta och jag ba va är klockan halv åtta!?!
Jobbigare natt eller vadå buu?,,.. Hällde upp lite kalaspuffar tog en tugga sen slängde jag allt mådde fortfarande illa och har varit mysko i magen hela dan men jag har ätit senare på dan så hehe!!
Vet att det var något tråkigt jag skrev om men hade ju äntligen något att berätta om plus att jag har två saker till att berätta!!
Min dröm men den tar jag imorron om jag nu kommer ihåg den men jag fick iallafall mina sista jultidningarna idag som vi ska leverera ut men inte idag hehe! Ett ton med tidningar böcker godis filmer och allt man kan tänka sig (not) men iaf så ska jag he fram nå bilder så får ni se ad jag fick välja från den dära Grejen och det var första gången jag säljde i år JAG VILLE BARA PRÖVA så tyck inte att jag är fjantig haha! Men här kommer allting!
Jag valde en android surfplatta, manikyrset med nagelscksblåsare eller vad det nu än heter haha! Ett mini Air hockey spel, kommer få pengar oxå! Vålkomspresenterna man fick välja så valde jag från båda förlagen, en klocka, mp3, biobiljetter, ja det var nog allt jag kom på haha om ni nu inte hittar något mer på bilderna så! Hej då!:)
Tror att bilderna kommer upp och ner så ni vet huhu..
Jultidningarna på andra bilden men dom är inte proppfulla!! JUSTE fick en glassmaskin oxå men det stor att om den var blöt eller om det kom vätska från den och om den läkte så får man inte använda den och det sr precis vad min var!... Så ska e om att få en ny..


Kommentarer
Johanna säger:

Lämnade ni tillbaka glass maskinen? :)

Svar: Nej dom ville inte ha tillbaka den så vi fick en ny!:)
sandra

2012-10-29 | 22:16:23
Bloggadress: http://joispois.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback