Harry Potter

Tjena tjena mittenbena haha närrå..
Idag ska jag kolla på Harry Potter, kanske vara med Isabelle om hon svarar och kan, sen ska jag inte göra något mer tror jag hehe.
Kom nyss upp en ruta där det stog att dom hade problem med statistiken, jo jag märkte det nog haha allting är borta typ, DÅLIGT:(
Heheeheehehhhe men ska kolla på lite Harrry Potter nu första filmen som jag somnade ifrån igår haha å kollar om den nu, har ju alla filmer i en hel box helt otroligt så kan ju kolla på alla filmer om jag vill haha hej då!:)


Kommentarer
Johanna säger:

Har du den sista filmen också?! :o

Svar: Ja jag har alla filmer i en box:)
sandra

2012-10-29 | 22:15:20
Bloggadress: http://joispois.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback