Kvällsinlägg

Slänger in ett litet kvällsinlägg innan jag somnar och det är skola imorron..
I lördags var jag men min kusin Emma och vi kollade på The OC jätte bra serie!!:D
Haha sen cyklade jag hem vid tolv och Emma följde med och det snöade som FAN!!älskar snö!
Haha vi cyklade lite extra för att set var så härligt oh rolig så ju cyklade förbi mig upp vid Coop förbi Kullsta skolan åkte förbi Mattis och Jaana och träffade på Mia, Jaana och deras kompis som äger! Mia snömulade mig men jag hann dra ner mössan så fick ingen snö i ansiktet som tur var;) men fick ist mitt snor utklutat jag uww..
Också cyklade vi hem och hon hem till sig sen somnade jag.
Vaknade upp idag och gjorde ingenting sen vid tre halv fyra var jag med Lovisa S och vi har typ spelat, ätit gosat med deras söta kattunge!!:)
Och nu ligger jag här i min sång och ska typ sova snart men är inte ett dugg trött haha! Men ska försöka sova iaf så ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback