Wehåå

Tjosan! latar mig i sängen innan jag ska fixa massa grejer hehe..
Jag ska dammsuga, krusa håret, städa Kalles bur, måla naglarna, äta mat/frukost och sen ska vi tre åka till stan till BODA BOOOoooo!!! Det var den ''hemliga'' grejen haha!;)
Jag, Hanna och Johanna ska dit HELL YEAH!
För dig som inte vet vad det är.. Det är ett ställe man kan gå i olika banor med olika ''hinder'' hah man ska kanske tillexempel ,, det är två klätterväggar i en bana och det hänger ett rep på varenda vägg och nån knippsa på oxå.....
...då ska två personer klättra på väggarna och hålla i repet tror jag haha och ta tag i knippsan sen hålla i varandras hand (jag tycker att den är svår för vi lyckas typ aldrig haha)! 
Och det är en pil som lyser röd om du misslyckats så får ni gå ut och om den lyser grönt så får ni gå vidare i en dörr!:)
Men nu är det ju Halloween så då kommer det vara spöken där och klä ut sig och skrämmas en massa haha det ska det vara hela veckan det började i fredags tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback