5 minuters kola

Hej! igår var jag på ungdomsgården till klockan elva och hade skitkul:)
Sen cyklade jag hem i det kalla mörkret och var ensam hemma hela natten, men det gick bra!
Vi hade kollat på the women in black och den var ju skitläskig..trodde inte att den var de men jag vart skrämd flera gånger haha!
Och idag s¨vaknade jag vid sju-åtta när mamma kom hem tror jag men somnade om till kvart i elva, sjukt skööönt att sova läääääängeeeeeee...
Låg i sängen till ja typ ett och sen klädde jag på mig, damsugade lite, hedde i en sak i håreet(visar sen) och har nu gjort 5 MINUTERS KOLAAAAAAAAA!!!!!! sjukt jävla gott alltså!!!!!!!:D
Receptet kommer oxå sen men nu ska jag dra mig baklänges hej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback