Ustärchönd

Ustärchund betyder Östersund för du som undrar!;)
Idag har jag varit på skolan och sen cykla jag hem, packade sen for jag tillbaka till skolan med mamma och då hade vi utveklingssamtal(stavning) kl 14:20 och kom hem typ klockan tre.
Sen gjorde mamma kroppkakor, Momma och Tommy kom och åt med oss sen åkte vi typ 100 m och hämtade min soffa!:D
Så nu har jag en snygg röd soffa på mitt rum.
Nu är Farmor här oxå och ska skjutsa in mig och Lovisa till Östersund för att vi ska till pappa och vara där i helgen!:)
Supermysigt!
Jag måste VÄRKLIGEN försöka skriva mer i bloggen alltså!
Bild på soffan
INTE SÅ SNYGG BILD, hela soffan är inte med häller hehe


Kommentarer
Moiis säger:

Fiint de blev hödö!!<3

Svar: Jo man tackar!:)
sandra

2012-09-22 | 18:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback