VÄRLDENS JÄVLA OTURSDAG!!!!!!!!!!!

Helluuu!! Det här är tamejf*n min otursdag blir ju GALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gick till skolan hade vanliga lektioner sen på NO så fick jag världens äckligaste största kräkfylda spyrap i munnen!
Sen gick jag och Hanna ner till skåpen för att hämta nå j*vla pappae roch på vägen tillbaks så slinker telefonen ur ur min helvetes ficka och går sönder så skärmen är sprucken FML JÄVLA PISS HELVETE VAD SUR JAG VART PÅ MIG SJÄLV OCH MIN SATANS TRÖJA!!!!!!!!!!!!!
Och sen hade vi nån jävla ute grejs på eftermiddagen och då skulle man kasta älghorn och vad tror ni händer?! Jo jag her in en taggjävel i benet så nu är det ett jävla sår där OCH sen märker jag att jag har hål i tröjan ett pyttelitet hål .................
HEJ DÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback