Dom 2 braiga sakerna!

Dom två sakerna jag sa förut som skulle hända som jag inte har skrivit om vad det är än tänkte jag skriva om här! 1: Jag och mamma ska flytta upp till Gulldalen!!!!!:D Det är en fyra och den är jättefin och stor! Plus att seb får ett eget rum också och det finns två toaletter. Jag har paxat rummet med en toalett i, så nu kommer jag få en egen toalett MED badkar i!!!!! 2:Eftersom vi har en egen ingång och ingen port så kommer vi skaffa katt!!!!HELT SJUUUKT VAD LYCKLIG JAG ÄR NU!!!!:D

Kommentarer
Anonym säger:

du får visa bilder :))

Svar: Självklart!:) kommer flytta om ett tag så det kommer upp bilder när vi har flyttat in där!:)
Sandra

2013-04-15 | 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback