...

meeen!!!!!! har suttit i ett par minuter och skrivit ett inlägg men då trycker jag på tillbaka knappen och allting försvinner! åååh...
iallafall så har jag varit förkyld nu ett tag och jag får jämt propp i örat men nu är jag nästan frisk och proppen är inte borta!
så jag åkte till hälsovårdcentralen ocj skulle kolla vad det var, det var nästan imge vax där men vi spolade ändå..
hon sa att jag har vatten eller vätska bakom trummhinnan så nu håller jag på att ta nässpray tre gånger per dag och tryckutjämna så mycket jag kan i några dagar om det inte går så vet jag inte vad som händer! !:((((((:o:'( hoppas att det fungerar! !!!
jag fyller år om sju/sex dagaaar!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback