God Jul

Nu är det äntligen julafton, som jag längtat!
Dock har jag ingen julkänsla alls, försöker få det genom att lyssna på julmusik men det går inte haha.
Ska hoppa in i duschen, göra mig iordning sen åker vi upp till färsån till Henning och Hanna, sen efter jag vart hos dom så hoppas jag att jag hinner ner till Mattis och jaana för där är släkten och vill hinna med att öppna julklappar;)))
Sen är den här dagen över som man väntat på ett helt år:/
Igår kväll så fick jag leta reda på en julklapp och det var waterspeakers!:D
Fick öppna den igår eftersom om jag hade öppnat dom nu så hade jag inte kunnat använda dom på hela dagen:)
Om ni inte vet vad det är så är det ett par högtalare med vatten i och vattnet typ dansar eller vad man nu säger i takt till basen tyyyyp.

Såhär ser dom ut
Men nu ska jag duscha, hoppas ni har en bra julafton, God Jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback