Julklappar

Här är sakerna jag fick i julklapp, förutom pengar, högtalarna jag fick av mamma och lotter.
Om jag nu inte glömt något xd

Det är:
Rosa tjocka strumpor som är as mjuka inuti.
Två toppar (som jag har när jag sover) en vit och en svart.
En pyjamas den syns knappt men byxorna är rosa,blå vita och tröjan är marinblå.
En svart tubhalsduk.
En mobilficka med toffsar.
Ett halsband och armband
Rengörningslotion och ansiktsvatten från aco, jätte bra är dom!
En Victoria's secret parfym ( det coola är att jag inte ens önskade mig en VS HAHA) as nice iallafall.
Tre presentkort på kicks, Åhléns och Gina tricot.
En EOS (läpbalsam, lepsyl eller vad det nu är).
Alyssa Ashley, deo och parfym.
Beyonce parfym, body lotion och shower gel eller vad man säger.
En trådlös musik gris som är jätte söt och as bra:D
Waterspeakers
Pengar 
Lotter

Tror det var allt:p
Var till pappa i helgen med Mia, gurra och hans barn.
På fredagen öppnade jag julklappar (Beyonce, musik gris och Gina)
På lördagen så badade vi:D
Och idag shoppade vi, slänger upp ett inlägg sen vad jag köpte;)
Nu ska jag andas lite så tjooooo
Juste jävlar, fick ett stativ till kameran av Isabelle också!!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback