FredagLördagSöndagMåndagTisdagOnsdag

Fredag: Tog ledigt från skolan, sov, åkte in till stan med bussen 10:10, kom fram, Kicki hämtade mig, fikade, slappade en liten stund, Robin hämtade mig , åkte och hämtade Wilma på hennes skola, åkte till munken (munkflohögen), gick in till Mikaela och chillade där ett tag och myste med vovvarna och sånt, gick och kollade på djuren lite, sen kom Tilde in dit, minns inte eftersom det var typ fem-sex dar sedan men vi åt väl nån gång minns inte vilken tid och sen tror jag Elin kom (nu spolar jag fram lite), Elin sov hos Wilma så vi tre kollade på film i hennes rum, sen lite andra saker, sen sov vi och nu vart det lördag. Lördag:Vaknade, åt frukost, klädde på oss varma kläder, gick ut, åkte skoter till en slalombacke som var nära, vi åkte dit på en ring man ligger på och håller i sig, skit kul haha!, vi kom dit, åkte lite snow-racer, skidor och sånt, sen åt vi lite korv, festis, kexchoklad, klockan blev typ två tre jag och Wilma var skit pinknödig så vi åkte tillbaka på den där ''ringen'', vi for av 50 gånger och vart as trötta och höll på att pinka på oss typ haha, vi for av igen och jag for på Wilma så hon fick huvudet i snön haha, vi kom fram gick på toa, åt mat tror jag hehe, sen kommer jag inte ihåg nå mer typ, vi gick in till Mikaela på kvällen tror jag och kollade på film och åt godis och chips, jag och Wilma gick in och jag kommer inte ihåg nå mer men vi gick och la oss och sov sött, nu vart det söndag. Söndag:Jag vaknade först och Wilma sov, jag kraffsade med naglarna på ett bord och lät, Wilma vaknade och hennes min såg livrädd ut haha, hon trodde det var en råtta, och jag sa att det var jag hihii, busig jag är, vi klädde på oss, åt frukost, klädde på oss utekläder, åkte mer i backen, kom tillbaka, fikade, packade, åkte tillbaka till stan, kom fram, åt mat, slappade rejäääält, kommer heller inte ihåg så mycket där haha, jag har jätte jätte dåligt minne osv osv.. kollade på film och så, sen vart klockan tio och jag skulle åka hem, Robin och Pappa skjutsade ner mig till buss station, jag åkte hem, kom hem, gick och la mig, sov och nu vart det måååånddaaaaaag. Måndag:Vaknade, klev upp, gjorde morgonpinken (intressant, jo jag vet), gick till skolan, hade lektioner, gick hem, orkade inte med måndagsorkestern, bla bla blaaaaaa och samma hände på tisdag och idag med så jaaa... Fast idag så har jag bäddat min säng och ska försöka lära mig gimp;) heeheh.. Bilder kommer upp sen jag har dom på mobilen,,,,, tjoooo

Kommentarer
Anonym säger:

Du är kul du Sandra!:D

Svar: Haha, tackar!:)
sandra

2013-02-06 | 18:22:40
Tilde :) säger:

Du få komma nån fler gång ! (När man är hemma) ;)

Svar: Ja, det ska jag göra! haha:)
sandra

2013-02-06 | 18:41:50
Hanna säger:

Testat det men funkar inte särskilt bra, men det börjat bli bättre nu! :)

2013-02-09 | 16:10:54
Bloggadress: http://hannawestiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback