Helgen

Tjoo! I fredags var jag på skolan, och det var taco grejs som lunch!:D
Sen gick jag hem och åkte jag in till stan till pappa, Kicki och Wilma!
Vi for och åt pizza sen hem, då kollade på film tror jag kommer inte ihåg för att jag har skit dåligt minne..
hade ont i magen och svin ont i halsen osv osv.
Lördag, åt frukost den gick jag och Wilma ner på stan och kollade lite, hittade två saker jag önskar mig i present när jag fyller år!:D
sen kom pappa och hämtade oss och då åt for vi och åt middag, sen hem och kollade på mer film:D
sov inne hos Wilma också i hennes rum!:)
Söndag, vaknade, åt frukost, latade oss kollade på TV, film, åt och sånt, sen åkte jag hem, åt mat duschade kollade på nyaste avsnittet av Vampire Diaries, och nu är jag här!
Fick också ett jätte fint armband av pappa och Kicka i alla hjärtans dag present, love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback