Allt möjligt

Nästan hela den här veckan så ska vi ha astronomi, vi håller på att bygga en raket som är klar tror jag och massa planeter:) På torsdag så kommer Christer Fuglesang till vår skola och ska prata!:) Ganska häftigt vaaa?? Fick en bok av mamma för ett tag sen som handlar om fotografi, och den är as bra! Har lärt mig att fota snabba motiv och har inte läst så mycket mer men ändå haha! Kommer nog kanske upp en bild imorgon så ska jag fota kalle medans det är ljust ute. Längtar som in i sjutton tills det är jul!! Vill öppna pakeeeet juuuu. Bjuder på en suddig, ful bild när jag var hos pappa i brunflo med Isabelle, haha! Samma dag som jag köpte kameran:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback