Frost


Både igår och idag har det snöat så nu har vi minst 2 decimeter!:)
Nu kommer man äntligen kunna köra skoter, tolka, åka madrass, åka snowboard/slalom i backen mm:D
Super bra!
Nu har den nya Disney filmen "Frost" kommit ut på swefilmer, har velat sett den ända sen den visades på reklam:D
Så ikväll ska jag äntligen kolla på den:)
Dom senaste dagarna har jag bara haft skola, förutom att det var måndagsorkesten och konfirmation idag, och igår var vi hos Ella och gjorde mini pizzor som blev sååå goda, och åt daimtårta.
Så himla gott så jag tror jag avlider.
I helgen ska jag in till pappa, vi ska kanske bada, och shoppa(?).
Pappa har hämtat ut min samsung också, för en kompis till mig låste den så jag var tvungen att lämna in den:@



Kommentarer
Anonym säger:

Läser du ninadobrev.se och ninadobrevdaily? Vilken är bäst tkr du?

Svar: Nej det har jag inte man jag kan kika in på dom nu:)
Sandra Östling

2014-02-14 | 15:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback