Lite

I fredags till lördags så sov jag, Hanna, Hilda och Ella hos Johanna.
Det var jätte mysigt, vi spelade spel, och skrattade och pratade.
Jag tror det var i fredags haha:o
Resten av lovet har jag tillbringat nästan all min tid åt att kolla på true blood😜
Älskar serien alltså, tyvärr måste jag nu vänta tills det blir sommar innan jag får se sista säsongen:((
Om nån dag kommer Pretty little liars ut va?? LÄNGTAR!!!!:D
Imorgon börjar skolan... Längtar inte ett dugg......
Här är typ alla nyårslöften men jag vet inte om jag kommer lyckas men jag ska verkligen försöka:)


Hahaha lycka till Sandra.
Ikväll ska jag ha en sån där man brukar ha på söndagar innan skolan dag.
Hårinpackning, ansiktspackning, måla naglarna och såna där saker:)
Nu ska jag äta mat, vi hörs senare hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback