Miley Cyrus, Konfa,Skolavslutning, Sommarlov, Sthlm, mm

Hmm.. Vart ska jag börja!? Det har hänt så himla mycket sen jag skrev senast, kommer knappt ihåg allt.. Vid slutet av maj ås åkte jag ner till Stockholm och bodde hos Micka, Hampus, Elwin och Diza, dom hade gett mig Miley Cyrus biljetter (30 maj) i julklapp och jag blev överlycklig!! Hon ör min största "idol" eller vad man säger, och hon var så sjukt jävla grym!! Hon är så jävla bra, filmade massa och tog kort, men kan inte lägga ut dom än. I Sthlm så shoppade vi också, myste massa och sånt. En dag så tänkte vi gå ut och gå för att vara hurtiga, på en gång när vi gick ut tyckte vi att det var kallt, men vi tog diza och elwin i  vagnen och gick ungefär 30 meter eller nått (är jätte dålig på att beräkna i huvudet) så vände vi oss om och gick tillbaka hahaaaaa, kanske inte så roligt men det var det om man var där och tänker på det nu;) Sen åkte jag buss hem:)jag har fortfarande inte fattat att jag faktist har sett hon live?!

KONFA- hav tror inte ens jag har skrivit om att vi vart i Uppsala? Iallafall så var det väldigt bra väder och jävligt mysigt där vi var!! Helt sjukt, iallafall på kvällen dagen efter tror jag så satte sig jag och Ella i en kanot och rodde lite och när Ella paddlar så skvätter hon skit mycket och det kommer på mig med.. Och då blekfet vattenkrig på kanoten så båda sitter där helt dyngsura och är påväg in, och då gick det inte så bra att fara in dit vi skulle så jag blir less och bara hoppar i vattnet( vi var påväg upp och det var grunt) och det ör så jävla halt på stenarna och jag har foppatofflor på mig och jag halkar och ramlar rakt ner i vattnet!! Det var kallt i början men sen så blev det varmare, haha sjukt kul att skapa roliga minnen!:) sen kollade vi på massa kyrkor också vilket var ganska tråkigt..
Vi konfirmerade oss för ett tag sedan också så nu ör jag konfirmerar, det gick finfint, fick smycke, presentkort, fjällvandringsryggsäc, och tror jag skulle få en stor resväska av mamma?? Inte säkert än.
Nu ska jag gå och äta så skriver jag resten sen om det var något mer:)))))))? Ursäkta om jag har en massa stavfel, jag har inte läst igenom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback